Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

15-07-2022 do 14-07-2023

329 888,08

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFROW) oraz krajowe środki publiczne.

http://konsorcjumagrokocierzew.pl/

Celem operacji jest dotarcie do odbiorcy końcowego z pominięciem pośredników, w ramach utworzonej grupy operacyjnej z wykorzystaniem zakupionych maszyn i urządzeń. Redukcja kosztów, poprawa jakości obsługi klienta, maksymalizacja zysków. Dostarczenie konsumentowi świeżego, najwyższej jakości produktu bez zbędnego przechowywania i przepakowywania od lokalnych producentów żywności.

Utworzenie Grupy Operacyjnej Agrokocierzew pozwoli konsumentowi na zakup produktów bezpośrednio od rolników z pominięciem pośredników i dystrybutorów, otrzymując zgodnie z oczekiwaniem produkty świeże, wyższej jakości o podwyższonych walorach zdrowotnych i odżywczych w korzystnych cenach. W skład konsorcjum wchodzi grupa 5 rolników chcąca rozwijać sprzedaż bezpośrednią. Dzięki współpracy grupa będzie dysponowała większą ilością zróżnicowanego produktu, który będzie mogła zaoferować klientowi, pozwoli to na budowanie stabilnej bazy klientów, stałych odbiorców żywności. Utworzona aplikacja będzie pokazywała jakie produkty są dostępne w sprzedaży, w jakiej ilości i po jakiej cenie. Klient będzie miał otwarty dostęp do informacji o pochodzeniu i sposobie wytwarzania produktów oferowanych do sprzedaży. Operacja przewiduje zróżnicowany asortyment produktów oferowanych do sprzedaży obejmujący szparagi, bób, burak ćwikłowy, grykę i borówkę amerykańską. Docelowo asortyment ten będzie zwiększony o jabłka i pomidory. Zakupiony samochód chłodnia dostarczy klientowi produkty świeże bez zbędnego przechowywania i przepakowywania. Sprzedaż odbywać będzie się na terenie województwa łódzkiego - na rynkach lokalnych w Łowiczu, Łodzi i Piątku, a także w województwie łódzkim na rynku lokalnym w Sochaczewie. Towar będzie także dostarczany klientowi wprost pod drzwi zgodnie z jego zamówieniem. O terminie dostawy klient będzie informowany za pomocą aplikacji operatora logistycznego. Wysyłka produktów będzie odbywała się także do lodówkomatów, które rozwijają się wielu miastach. Klient za pomocą aplikacji otrzyma informację, że produkt znajduje się w lodówkomacie, za pomocą aplikacji otwiera lodówkomat i odbiera towar.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja