Utworzenie systemu marketingu, sprzedaży i dystrybucji produktów wprost od rolnika w grupie operacyjnej pn. " Chojnicki Koszyk" w oparciu o platformę internetową, działająca także na urządzeniach mobilnych, dopasowaną do uwarunkowań i możliwości produkcyjnych i sprzedażowych uczestniczących w grupie rolników oraz dostosowaną do potrzeb ich aktualnych i potencjalnych klientów. Platforma umożliwi indywidualny i wspólny marketing oferty każdego rolnika z grupy, dając możliwość klientom zamówienia i zapłaty za wybrany przez siebie koszyk produktów. Ponadto platforma ułatwi zarządzanie logistyką, magazynowaniem i dystrybucją produktów pomiędzy stałymi punktami odbioru. W ramach tworzonego systemu, rolnicy będą sprzedawać swoje produkty bezpośrednio konsumentom na platformie internetowej, która funkcjonować będzie jak wirtualny targ, bez ograniczeń, co do liczby kupujących.
Główne zadania:
1. Zakup samochodu dostawczego;
2. Utworzenie internetowej platformy sprzedażowej (strona www + aplikacja mobilna).
3. Wyposażanie centrum logistycznego i punktów odbioru (namiot, lodówka, waga, opakowanie, etykiety itp.).
4. Stworzenie wspólnej promocji i dystrybucji produktów poprzez ujednolicone logo, etykiety, szybką dostawą do klienta ( bezpośrednio samochodem dostawczym).
5. Stworzenie sprawnego systemu zarządzania przechowywaniem, dystrybucją i sprzedażą produktów.
Rezultaty :
1.Zwiększenie aktywności gospodarczej lokalnych rolników,
2.Wprowadzenie do wspólnej sprzedaży min.14 produktów,
3.Zaangażowanie w system sprzedaży min.9 rolników i 800 konsumentów,
4.Skrócenie czasu przetwarzania i dostawy produktów i surowców spożywczych,
5.Wzrost świadomości ekologicznej konsumentów,
6. Wzrost sprzedaży i konsumpcji lokalnych produktów żywieniowych.
7. Wzrost konkurencyjności małych gospodarstw i małych producentów rolnych w regionie.