Liderem Grupy jest Stowarzyszenie Sady Grójeckie. Stowarzyszenie Sady Grójeckiebędzie oferowało za pomocą aplikacji, sklepu internetowego lub ekspozycji na targach produkty pochodzące od członków konsorcjum. Sadownicy będą dostarczali owoce oraz uczestniczyli w opracowaniu strategii i reklamowali Konsorcjum. Dotychczas Stowarzyszenie oraz sadownicy sprzedawali wyłącznie do sieci handlowych, nie mają doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej. Stworzenie konsorcjum będzie możliwością rozwoju nowego kanału sprzedaży. Sprzedaż będzie się odbywała w opakowaniach kartonowych, gdzie owoce będą mogły być luzem na wytłoczce, lub w opakowaniach jednostkowych - typu łubianka, punetka, czy tacka. Każdy z członków konsorcjum jest doświadczonym w branży sadowniczej rolnikiem z odpowiednimi zasobami. Poszczególni rolnicy będą dostarczać produkty do konsorcjum. Rolnicy będą dostarczali jabłka, jagodę kamczacką, śliwki, czereśnie, i gruszki. Promocją produktów będzie zajmowało się jak wspomniano Stowarzyszenia Sady Grójeckie. Sprzedaż produktów jest planowana w Warszawie i okolicach za pośrednictwem dostaw bezpośrednich przy użyciu samochodu oraz na terenie kraju za pośrednictwem sklepu internetowego z dostawą firmy kurierskiej. Prowadzenie wspólnej sprzedaży będzie możliwe poprzez wspólną sprzedaż zarządzaną przez Stowarzyszenie. Produkty będą zwożone do Stowarzyszenia , pakowane, oraz wysyłane pod wskazany adres. Sklep internetowy będzie platformą na której konsumenci będą mogli zamawiać oraz opłacać produkty. Poszczególni rolnicy będą dostarczali produkty do konsorcjum w ramach swoich potrzeb i obowiązujących limitów. Rolnicy będą także uczestniczyli w działaniach promocyjnych. Środek transportu – samochód dostawczy z izotermą – będzie garażowany przy siedzibie Stowarzyszenia w Warce. Samochód z izotermą nie znajduje się w ewidencji środków trwałych stowarzyszenia. Izoterma będzie pozwalała na odpowiednie przechowywanie produktów. Produkty będą zwożone do pomieszczenia wynajmowanego Na stronie internetowej będą umieszczone informacje o poszczególnych członkach Stowarzyszenia Na stronie będzie odbywała się także działanie promocyjne – promocja zdrowych, polskich produktów z rejonu grójeckiego.
Źródła finansowania operacji: ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100), co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji; z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł, (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy dwieście dwa 50/100), co stanowi 36,37 % przyznanej pomocy na realizację operacji.
Całkowity budżet operacji: 325 000,00 zł.
Główna lokalizacja realizacji operacji (NUTS3): Warka.
Strona internetowa: www.jablkagrojeckie.pl