Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

26-07-2022 do 26-08-2023

325 000,00

ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100), co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji; z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł, (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy dwieście dwa 50/100), co stanowi 36,37 % przyznanej pomocy na realizację operacji.

www.jablkagrojeckie.pl

Liderem Grupy jest Stowarzyszenie Sady Grójeckie. Stowarzyszenie Sady Grójeckiebędzie oferowało za pomocą aplikacji, sklepu internetowego lub ekspozycji na targach produkty pochodzące od członków konsorcjum. Sadownicy będą dostarczali owoce oraz uczestniczyli w opracowaniu strategii i reklamowali Konsorcjum. Dotychczas Stowarzyszenie oraz sadownicy sprzedawali wyłącznie do sieci handlowych, nie mają doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej. Stworzenie konsorcjum będzie możliwością rozwoju nowego kanału sprzedaży. Sprzedaż będzie się odbywała w opakowaniach kartonowych, gdzie owoce będą mogły być luzem na wytłoczce, lub w opakowaniach jednostkowych - typu łubianka, punetka, czy tacka. Każdy z członków konsorcjum jest doświadczonym w branży sadowniczej rolnikiem z odpowiednimi zasobami. Poszczególni rolnicy będą dostarczać produkty do konsorcjum. Rolnicy będą dostarczali jabłka, jagodę kamczacką, śliwki, czereśnie, i gruszki. Promocją produktów będzie zajmowało się jak wspomniano Stowarzyszenia Sady Grójeckie. Sprzedaż produktów jest planowana w Warszawie i okolicach za pośrednictwem dostaw bezpośrednich przy użyciu samochodu oraz na terenie kraju za pośrednictwem sklepu internetowego z dostawą firmy kurierskiej. Prowadzenie wspólnej sprzedaży będzie możliwe poprzez wspólną sprzedaż zarządzaną przez Stowarzyszenie. Produkty będą zwożone do Stowarzyszenia , pakowane, oraz wysyłane pod wskazany adres. Sklep internetowy będzie platformą na której konsumenci będą mogli zamawiać oraz opłacać produkty. Poszczególni rolnicy będą dostarczali produkty do konsorcjum w ramach swoich potrzeb i obowiązujących limitów. Rolnicy będą także uczestniczyli w działaniach promocyjnych. Środek transportu – samochód dostawczy z izotermą – będzie garażowany przy siedzibie Stowarzyszenia w Warce. Samochód z izotermą nie znajduje się w ewidencji środków trwałych stowarzyszenia. Izoterma będzie pozwalała na odpowiednie przechowywanie produktów. Produkty będą zwożone do pomieszczenia wynajmowanego Na stronie internetowej będą umieszczone informacje o poszczególnych członkach Stowarzyszenia Na stronie będzie odbywała się także działanie promocyjne – promocja zdrowych, polskich produktów z rejonu grójeckiego. Źródła finansowania operacji: ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100), co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji; z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł, (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy dwieście dwa 50/100), co stanowi 36,37 % przyznanej pomocy na realizację operacji. Całkowity budżet operacji: 325 000,00 zł. Główna lokalizacja realizacji operacji (NUTS3): Warka. Strona internetowa: www.jablkagrojeckie.pl

W wyniku operacji klient końcowy będzie miał do dyspozycji wysokiej jakości owoce pochodzące z regionu grójeckiego.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja