Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

07-07-2022 do 07-07-2023

287 320,07

Środki EFRROW w wysokości 206 797,50 zł, co stanowi 63,63% przyznanej pomocy na realizację operacji, Krajowe środki publiczne w wysokości 118 202,50 zł co stanowi 36,37% przyznanej pomocy na realizację operacji.

https://www.spizarkamazurska.pl/

Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie innowacji w zakresie tworzenia krótkich łańcuchów dostaw poprzez nawiązanie i utrzymanie systematycznej współpracy 6 rolników z terenu powiatu oleckiego. Wskaźnikiem realizacji będzie 28 produktów wprowadzonych na rynek oraz zakupiony środek transportu umożliwiający realizację złożonych zadań.

-

-

-

1) nawiązanie współpracy przez grupę rolników i zakupienie sprzętu i urządzeń wpłynęło na zwiększenie możliwości prowadzenia bezpośredniej sprzedaży wyprodukowanych w gospodarstwach produktach, 2) konsumenci otrzymali dodatkową ofertę dokonania zakupu bezpośrednio od rolnika. Mają dostęp do informacji zamieszczanych w Internecie, 3) założenie i prowadzenie strony internetowej i stosowanie wspólnego logo umożliwiło promowanie Grupy Spiżarka Mazurska, 4) zakup środka transportu w znacznym stopniu usprawnił dystrybucję świeżych owoców i warzyw w większych ilościach, 5) magazyn wykorzystywany jest przez Grupę do przechowywania zapasów produktów szczególnie w okresie zbiorów oraz jest miejscem bezpośredniej sprzedaży produktów.

-

Celem projektu było opracowanie i wdrożenie innowacji w zakresie tworzenia krótkich łańcuchów dostaw poprzez nawiązanie i utrzymanie systematycznej współpracy 6 rolników z terenu powiatu oleckiego. Wskaźnikiem realizacji jest 28 produktów wprowadzonych na rynek oraz zakupione 2 środki transportu umożliwiający realizację złożonych zadań. Wprowadzono na rynek następujące produkty: rzodkiewka, szparagi, cukinia, dynia, marchew, pietruszka, ogórki, mieszanki warzyw świeże i suszone, orzechy włoskie w łupinach, jabłka, gruszki, wiśnie, truskawki, maliny, porzeczki, dżemy (różne), soki z owoców i warzyw, jaja ptasie.

-

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja