Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

11-07-2022 do 11-07-2023

325 000,00

Środki EFRROW w wysokości 206797,50 zł, krajowe środki publiczne w wysokości 118202,50 zł

www.zgruntuzdrowe.com.pl

Konsorcjum tworzy się jako odpowiedź na coraz większe zapotrzebowanie na produkty spożywcze wysokiej jakości i zainteresowania nabywaniem takich produktów bezpośrednio u producenta. W skład grupy wchodzą: producenci ziemniaków ekologicznych. truskawek, ziemniaków i warzyw, pszczelarz oferujący miód i inne produkty pszczele. W ostatnim okresie zauważono zainteresowanie nabywaniem produktów prosto z pola bądź bezpośrednio z siedziby producenta. Ten sposób sprzedaży pozwala wyeliminować pośredników, zwiększyć dochodowość gospodarstw ale też zaoferować produkt świeży, dobry jakościowo i wiadomego pochodzenia. Działalność pod wspólnym logo, strona internetowa, wspólne realizowanie spójnej strategii sprzedaży pozwoli na dotarcie da szerszej grupy odbiorców, nawet spoza Województwa Podlaskiego. Jeden rolnik uprawia i sprzedaje ziemniaki ekologiczne i truskawki, drugi rolnik jest pszczelarzem, oferuje miód, pyłek pszczeli, pierzgę. Pozostali członkowie konsorcjum to producenci ziemniaka, dyni, kukurydzy cukrowej Poszczególni członkowie grupy chcą razem działać, by zwiększać swoją produkcję, dotrzeć do większej ilości konsumentów.

Grupa zamierza wprowadzić następujące modele sprzedaży: 1)Sprzedaż z pola bądź z siedziby producenta. Sposób tej sprzedaży uzasadniony jest coraz większym zainteresowaniem nabywaniem produktów bezpośrednio od rolników przez gości i właścicieli kwater agroturystycznych tego regionu. Odbieraniem prosto od producenta zainteresowani są klienci - mieszkańcy powiatu sejneńskiego i ościennych. Sprzedaż będzie odbywa/a się w miejscowościach: Puńsk, Krejwiany, Przystawańce, Poluńce. 2) Sprzedaż na targowiskach w Sejnach, w Suwałkach i w Olecku pozwoli dotrzeć do klientów mniej mobilnych, osób starszych, mieszkańców tych miast. 3)Dowóz na miejsce zamówionych produktów na terenie Województwa Podlaskiego i Województwa Warmińsko- Mazurskiego.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja