W skład konsorcjum wchodzą podmioty, które będą prowadziły sprzedaż produktów takich jak jajka, truskawki, maliny, pomidory, ogórki, mięso wołowe, sok z czarnego bzu, ogórki kiszone, kapusta kiszona. Powstała grupa będzie prowadziła wspólną sprzedaż co pozwoli na szersze wprowadzenie na rynek produktów o najwyższej jakości. Dzięki zastosowaniu wspólnego logo grupa operacyjna Podlaskie przysmaki będzie lepiej identyfikowana i rozpoznawalna na rynku. Celem, jaki stawiają sobie członkowie grupy operacyjnej, jest jak najszersze wprowadzenie na rynek wytworzonych przez siebie produktów, w związku z tym, do sprzedaży zostaną wykorzystane różne kanały. Konsorcjum będzie oferowało swoje produkty wykorzystując internet: facebook, podlaski e-bazarek, stronę internetową; prowadząc sprzedaż z własnego gospodarstwa; na lokalnych rynkach, festynach oraz dowożąc towar bezpośrednio do klienta.