Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

28-06-2022 do 28-06-2023

325 000,00

środki EFRROW - 206 797,50 zł ; krajowe środki publiczne - 118 202,50 zł

www.lesnyklubkolacyjny.com

Celem operacji realizowanej przez grupę Leśny Klub Kolacyjny jest skrócenie łańcucha dostaw wysokiej jakości produktów lokalnych z województwa lubuskiego, co w efekcie ma doprowadzić do poszerzenia rynku zbytu i zwiększenia dochodów lokalnych rolników. Jednym z celów będzie również opracowanie innowacyjnych modeli sprzedaży bezpośredniej polegających na: sprzedaży przyzagrodowej, sprzedaży w lokalnym sklepie w Łagowie, sprzedaży poprzez sklep internetowy oraz sprzedaży w postaci wydarzeń kulinarnych odbywających się pod nazwą Leśny Klub Kolacyjny. W/w/ modele sprzedaży spowodują skrócenie czasu realizacji dostaw, podniesienie jakości oferowanych produktów i większe możliwości magazynowe oraz podniesienie jakości obsługi konsumenta. Główną zaletą w/w modeli będą wydarzenia Leśnego Klubu Kolacyjnego, na których oprócz sprzedaży, produkty będą również serwowane do degustacji w formie specjalnie przygotowanych na tą okazję dań. Wydarzenia te będą odbywać się na terenie lasu na obszarze Natura 2000. Planujemy wprowadzić na rynek 8 produktów.

Działania zaplanowane przez Grupę Leśny Klub Kolacyjny zapewnią korzyści zarówno kupującym jak i producentom. Rolnicy wchodzący w skład grupy operacyjnej zwiększą swoje dochody. Dodatkowo sprzedaż prowadzona przez Grupę Leśny Klub Kolacyjny zapewni szeroki wachlarz korzyści tworzącym ją beneficjentom. Zwiększy zasięg sprzedaży, podniesie poziom rozpoznawalności produktów, wpłynie na rozwój gospodarstw, przyniesie bezpośrednią informację zwrotną od klientów dotyczącą produktów i ich oczekiwań, pozwoli dopasowywać produkcję do zmieniających się oczekiwań rynku. Konsument zyska łatwy dostęp (także poprzez sklep internetowy) do produktów rolnych wysokiej jakości, wytwarzanych i sprzedawanych lokalnie. Ograniczenie pośredników pozwoli klientom zakupić z pierwszej ręki dobre produkty rolne w dobrej cenie.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja