Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

28-06-2022 do 28-06-2023

325 000,00

EFRROW, krajowe środki publiczne

www.ecopolish.sklep.pl

Podstawowym celem grupy operacyjnej ,"ECO POLISH" jest rozpowszechnienie krótkiego łańcucha żywności oraz dostarczenie zdrowej, ekologicznej żywności indywidualnemu klientowi. Poprzez skrócenie łańcucha dostaw, żywność ta zostanie dostarczona w krótszym czasie do konsumenta, co wpłynie na świeżość produktu oraz niższą cenę wyprodukowanej żywności. Grupa operacyjna składa się z 5 rolników zajmujących się produkcją, jak i dystrybucja produktów tj: miód, pyłek pszczeli, ogórki, marchew, burak ćwikłowy, gryka, ziemniaki. Główne zadania do zrealizowania to m.in.: zakup środka transportu, który przyczyni się do płynności sprzedaży i oferowanych produktów. Dzięki zakupionemu środkowi transportu grupa operacyjna stanie się niezależna od zewnętrznych wynajowanych dostawców. Kolejnym zadaniem niezbędnym do wykonania jest zakup urządzeń pszczelarskich m.in. urządzenie wielofunkcyjne do dozowania, kremowania i pompowania miodu, suszarka-dekrystaliaztor, suszarka do pyłku, urządzenie ssąco-tłoczące do kremowania i przepompowywania miodu. Poprzez zakup tych urządzeń przetwarzanie oraz przygotowanie do sprzedaży miodu będzie mogło odbyć się w czasie krótszym niż dotychczas.Ponadto, grupa planuje zakup przyczepy dwuosiowej z plandeką - zostanie ona wykorzystywana m.in. przy transporcie większych ilości produktów do konsumentów. Poprzez zastosowanie własnego loga grupa operacyjna będzie łatwo zapamiętywana przez konsumentów i kojarzona przy zakupach w przyszłości. Wszystkie wymienione zadania przyczynią się do rozwoju sprzedaży produktów oferowanych przez grupę, a tym samym firma będzie mogła konkurować z innymi podmiotami na rynku.

Główne korzyści dla adresatów produktów to przede wszystkim zdrowy, o wysokich walorach jakościowych i smakowych produkt, sprzedawany po racjonalnie niskiej cenie. Ponadto, zostaną zastosowane różne kanały sprzedażowe, tj.: sprzedaż z gospodarstwa, sprzedaż na rynkach, targowiskach, ale również sprzedaż online, przy pomocy sklepu internetowego, dzięki czemu konsument będzie mógł zakupić dany produkt bez wychodzenia z domu. Poprzez zastosowaniu własnego loga grupa operacyjna będzie łatwo zapamiętywana przez konsumentów i kojarzona przy zakupach w przyszłości.Grupa planuje stworzenie aplikacji mobilnej. Funkcjonalności jakie będzie spełniać aplikacja to: bezpośredni dostęp do najnowszych promocji - aplikacja będzie informowała o aktualnych promocjach zakupowych produktów udostępnionych do sprzedaży czy to w sklepie internetowym czy osobistej sprzedaży w siedzibie gospodarstwa; wyprzedaży produktów z końca serii - wyprzedaż produktów oraz niższa cena produktów, które się kończą u danego rolnika; kodów rabatowy na zakupy z aktywną aplikacją - planuje się wprowadzenie niższych cen dla stałych klientów posiadających aplikację, przyczyni się to do zachowania stałych odbiorców produktów pochodzących od rolników grupy "ECO POLISH". Dzięki aplikacji produkty będą na szerszą skalę dostępne dla klientów oraz wpłynie ona na zachowanie stałych odbiorców.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja


logo unia

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”

Projekt opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi