Celem operacji jest zawiązanie grupy współpracujących rolników, którzy poprzez utworzenie krótkiego łańcucha dostaw, wyeliminują pośredników oraz wspólnie zaoferują konsumentom wytwarzane przez siebie produkty. Realizacja projektu przewiduje zbudowanie wspólnej marki pn. „Biebrzański Spichlerz”. Współpraca pod wspólną marką poprawi konkurencyjność i dostępność oferowanych produktów na rynku. Zintegrowana promocja prowadzona wielopłaszczyznowo zapewni rozpoznawalność oferty i bezpośredni kontakt z klientami końcowymi. Celem współpracy w ramach konsorcjum jest dążenie do jak najwyższej jakości wytwarzanych produktów oraz wypracowanie wspólnego oznakowania produktów. Dodatkowym celem jest wzajemne uczenie się od siebie, poznawanie dotychczasowych doświadczeń partnerów i wspólne wsparcie, które wzmocni pozycję członków konsorcjum i zapewni stabilność działań. Jednocześnie wzrośnie świadomość i samoocena poszczególnych rolników co do wartości ich umiejętności i pracy. W ramach realizacji projektu utworzona została wspólna strona internetowa Biebrzański Spichlerz. Poza tym zakupione sprzęty, które umożliwią wykonanie poszczególnych produktów o wyższym poziomie jakości i przy mniejszym nakładzie pracy fizycznej oraz samochód dostawczy, który umożliwi profesjonalny dowóz produktów do klientów końcowych. Grupa "Biebrzański Spichlerz" oferować będzie swoje wyroby na targach, wystawach, licznych kiermaszach. Oczekiwanymi rezultatami projektu jest podniesienie jakości i warunków produkcji oraz zwiększenie liczby potencjalnych odbiorców.