Głównymi korzyściami i zarazem rezultatem operacji będzie wdrożenie innowacji produktowych, technologicznej i marketingowej:
a) Produkty: Innowacja produktowa obejmuje opracowanie wdrożenie i upowszechnienie nowatorskiego/innowacyjnego ekologicznego piwa o charakterze probiotyku zawierającego żywe komórki drożdży probiotycznych Saccharomyces cerevisiae var. bouladii. Piwo to zostanie utrwalone na drodze refermentacji prowadzonej z udziałem drożdży S. boulardii. Takie piwo probiotyczne nie jest obecne na polskim, ani międzynarodowym rynku.
b) Technologia: ·Technologia zaproponowana w projekcie będzie pierwszym tego typu rozwiązaniem na skalę międzynarodową, a jako elementu strategicznego, będzie wykorzystywać wysokiej jakości produkty rolnicze pochodzące od lokalnych rolników uprawiane w systemie ekologicznym (słód, nawet palony,szyszki chmielowe, świeże lub suszone, nawet mielone, sproszkowane lub w formie granulek; lupulina, Korzeń arcydziegiel, Zioło arcydziegiel, Biała morwa owoc, Kwiat bzu czarnego, Kolendra, Pszenica samoprza (zboża pradawne)). Aktualnie na rynku krajowym, europejskim, jak i światowym nie ma dostępnej linii technologicznej, która została zaplanowana do opracowania, jako efekt części badawczej przedmiotowej operacji.
c) Marketing wdrożenie nowych metod marketingu dotyczących produkcji przetwarzania i wprowadzania do obrotu produktów poprzez:
- innowacyjna strategie komunikacji marketingowej mająca na celu stworzenie autentycznej marki będzie wykorzystywała tzw. „story telling - nowa forma identyfikacji, kojarzenia i utożsamiania konsumenta z produktem
- innowacyjne narzędzia komunikacji z Klientem
- innowacyjne kanały dystrybucji/sprzedaży.