Pozyskane środki pozwoliły zakupić sortownicę do owoców oraz dwa samochody. Jeden samochód służy do rozwożenia towarów, natomiast drugi osobowy do wożenia pracowników do sadów w czasie prac sezonowych i w ciągu całego roku. Naszymi celami było m.in. skrócenie łańcucha dostaw oraz utrzymanie wysokiej jakości świeżych owoców dostarczanych konsumentom. Transport odpowiedniej liczby pracowników do miejsca zbiorów w krótkim czasie przełożyło się na zebranie wystarczającej ilości owoców w optymalnym terminie. Te działania przekładają się na dobrą jakość produktu, a zatem zadowolenie konsumenckie. Całość ta wpływa na budowanie marki, której stworzenie było naszym kolejnym celem. Zakupione banery, flagi i logo na budynku gospodarstwa, w którym odbywa się sortowanie, przygotowanie oraz sprzedaż główna produktów pomaga promować nasze owoce i naszą markę. Zakupione długopisy, naklejki, papeteria z logiem oraz kartony do sprzedawania soków promują nas jako grupę. To wszystko przekłada się to na pozyskanie nowych klientów. Rozszerzenie sprzedaży w miastach wojewódzkich takich jak Bydgoszcz i Zielona Góra, gdzie głównie sprzedawane są soki, pozwala zagospodarować część jabłek i nabyć nowych klientów. W przyszłości planowane jest rozszerzenie sprzedaży o suszone owoce i chipsy, które zamierzamy robić w swoich gospodarstwach. Dzięki reklamie, założonej stronie i sklepowi internetowemu możemy dotrzeć do większej ilości osób i być widoczni na rynku sprzedażowym.
Pozyskiwanie nowych konsumentów, dzięki wdrożeniu nowego modelu krótkich łańcuchów dostaw:
- poprawa jakości gospodarstwa oraz jakości sprzedawanych owoców,
- zwiększenie rentowności członków grupy przez zwiększenie sprzedaży,
- stworzenie własnej marki oraz uzyskanie dostępu do nowych rynków zbytu, dzięki reklamie (poszerzenie działalności na tereny Bydgoszczy i Zielonej Góry),
- informowanie konsumentów o pochodzeniu produktów,
- poprawa konkurencyjności gospodarstw członków grupy,
- rozwinięcie umiejętności promowania owoców i pozyskiwania nowych konsumentów w zakresie marketingu,
- budowanie lojalności i zaufania między klientem a producentem,
- wyeliminowanie więcej niż dwóch pośredników