Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

04-01-2022 do 31-12-2022

325 000,00

kredyty, dofinansowanie, własna gotówka

https://www.nadnoteckiesadykrol.pl/

Skrócenie łańcucha dostaw w celu utrzymania wysokiej jakości świeżych owoców dostarczanych konsumentom. Budowanie marki, która wpłynie na popyt. Poprawa jakości produkowanych owoców poprzez ich szybki zbiór w optymalnych terminach. Promowanie owoców ze swoich gospodarstw dzięki założeniu strony internetowej i mediom społecznościowym. Dzięki temu wszystkiemu uzyskanie większych dochodów w gospodarstwie.

-

-

-

Poprawa jakości owoców. Bycie konkurencyjnym na rynku. Zdobycie marki i klientów. Zwiększenie dochodów. Utrzymanie na rynku swoich gospodarstw. Zdobycie pracowników do zbioru owoców. Możliwość sprzedaży na rynku lokalnym i w sąsiednich województwach. Poszerzenie dystrybucji swoich produktów.

-

Pozyskane środki pozwoliły zakupić sortownicę do owoców oraz dwa samochody. Jeden samochód służy do rozwożenia towarów, natomiast drugi osobowy do wożenia pracowników do sadów w czasie prac sezonowych i w ciągu całego roku. Naszymi celami było m.in. skrócenie łańcucha dostaw oraz utrzymanie wysokiej jakości świeżych owoców dostarczanych konsumentom. Transport odpowiedniej liczby pracowników do miejsca zbiorów w krótkim czasie przełożyło się na zebranie wystarczającej ilości owoców w optymalnym terminie. Te działania przekładają się na dobrą jakość produktu, a zatem zadowolenie konsumenckie. Całość ta wpływa na budowanie marki, której stworzenie było naszym kolejnym celem. Zakupione banery, flagi i logo na budynku gospodarstwa, w którym odbywa się sortowanie, przygotowanie oraz sprzedaż główna produktów pomaga promować nasze owoce i naszą markę. Zakupione długopisy, naklejki, papeteria z logiem oraz kartony do sprzedawania soków promują nas jako grupę. To wszystko przekłada się to na pozyskanie nowych klientów. Rozszerzenie sprzedaży w miastach wojewódzkich takich jak Bydgoszcz i Zielona Góra, gdzie głównie sprzedawane są soki, pozwala zagospodarować część jabłek i nabyć nowych klientów. W przyszłości planowane jest rozszerzenie sprzedaży o suszone owoce i chipsy, które zamierzamy robić w swoich gospodarstwach. Dzięki reklamie, założonej stronie i sklepowi internetowemu możemy dotrzeć do większej ilości osób i być widoczni na rynku sprzedażowym. Pozyskiwanie nowych konsumentów, dzięki wdrożeniu nowego modelu krótkich łańcuchów dostaw: - poprawa jakości gospodarstwa oraz jakości sprzedawanych owoców, - zwiększenie rentowności członków grupy przez zwiększenie sprzedaży, - stworzenie własnej marki oraz uzyskanie dostępu do nowych rynków zbytu, dzięki reklamie (poszerzenie działalności na tereny Bydgoszczy i Zielonej Góry), - informowanie konsumentów o pochodzeniu produktów, - poprawa konkurencyjności gospodarstw członków grupy, - rozwinięcie umiejętności promowania owoców i pozyskiwania nowych konsumentów w zakresie marketingu, - budowanie lojalności i zaufania między klientem a producentem, - wyeliminowanie więcej niż dwóch pośredników

-

Produkcja roślinna i ogrodnictwo


logo unia

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”

Projekt opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi