W skład konsorcjum wchodzą producenci produktów spożywczych owoców jagody kamczackiej, czarnej porzeczki oraz przetworów – dżemów, soków, soków warzywnych i wieloowocowych, mąki z płaskurki, samopszy, żyta oraz musztardy. którzy już produkują te artykuły i próbują wprowadzać je na rynek. Celem operacji będzie utworzenie konsorcjum sprzedażowego, wypracowanie jednej marki produktów pod wspólnym logo rozpoznawalnym na lokalnym rynku i nie tylko, zdobywanie stałych odbiorców w celu dalszego rozwijania produkcji i zwiększania sprzedaży w ramach rolniczego handlu detalicznego. Umożliwienie sprzedaży (dostawy) prosto z gospodarstwa. Zdobywanie dzięki wspólnej stronie internetowej i aplikacji kolejnych odbiorców również spoza Województwa Podlaskiego. Aplikacja na urządzenia mobilne oraz strona internetowa będą informowały klientów o produktach ich dostępności, promocjach i aktualnych miejscach sprzedaży. W ramach operacji zostanie zakupiony sprzęt do produkcji produktów spożywczych owoców jagody kamczackiej, czarnej porzeczki oraz przetworów – dżemów, soków, soków warzywnych i wieloowocowych, mąki z płaskurki, samopszy, żyta oraz musztardy, oraz środki transportu wewnątrz gospodarstw pomiędzy członkami grupy, oraz na zewnątrz. Wszystkie działania mają ostatecznie doprowadzić do zwiększenia dochodów członków konsorcjum.