Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

13-01-2022 do 13-12-2022

355 000,00

środki EFRROW, krajowe środki publiczne

www.odrolnikadokoszyka.pl

Celem projektu jest utworzenie krótkiego łańcucha dostaw i współdziałanie w dystrybucji produktów rolnych co polepszy konkurencyjność rolników na rynku. Rolnicy będą mogli zaoferować swoje świeże, niekonserwowane, zdrowe produkty klasy premium klientom w pobliżu ich miejsca zamieszkania. Możliwe to będzie poprzez sprzedaż przez rolników swoich produktów na targach, wystawach, kiermaszach tematycznych oraz cyklicznie w miejscach największego zainteresowania nimi wykorzystując mobilny sklep (samochód) sprzedażowy oraz samochód chłodnia transportujący produkty zgodnie z wymaganiami.

Operacja umożliwi konsumentom dostęp do wysokojakościowych, naturalnych produktów w pobliżu ich miejsca zamieszkania. Pozwoli to także na skrócenie czasu pomiędzy wytworzeniem produktu a jego zakupem przez finalnego konsumenta a przez to zachowanie świeżości i wysokiej jakości produktów a także na kontrolę rolnika nad produktem do momentu jego zakupu. Wspólna sprzedaż to także zmniejszenie kosztów jednostkowych sprzedaży dla rolników a dla klientów szerszy asortyment. Sprzedaż bezpośrednia umożliwia budowę więzi, zaufania pomiędzy producentem a konsumentem co w konsekwencji prowadzi do tworzenia wielu względnie trwałych kanałów dystrybucji.

W ramach operacji zakupiono mobilny sklep (samochód) sprzedażowy oraz samochód chłodnię transportujący produkty zgodnie z wymaganiami. Utworzono tym samym krótki łańcuch dostaw i rozpoczęto współdziałanie w zakresie dystrybucji produktów rolnych polepszając konkurencyjność rolników na rynku. Zrealizowanie operacji udostępnia konsumentom dostęp do wysokojakościowych, naturalnych produktów w pobliżu ich miejsca zamieszkania. Pozwala to również na skrócenie czasu pomiędzy wytworzeniem produktu a jego zakupem przez finalnego konsumenta a przez to zachowanie świeżości i wysokiej jakość produktów jak również kontrolę rolnika nad produktem do momentu jego zakupu. Wspólna sprzedaż to także zmniejszenie kosztów jednostkowych, sprzedaży dla rolników a dla klientów szerszy asortyment. Sprzedaż bezpośrednia umożliwia budowę więzi, zaufania pomiędzy producentem a konsumentem co w konsekwencji prowadzi do tworzenia wielu względnie trwałych kanałów dystrybucji. Wskazanie miejsca, w którym zostały udostępnione materiały audiowizualne dotyczące operacji, o ile zostały udostępnione: strona internetowa dot. operacji, tablica informacyjna w miejscu realizacji operacji.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja