Stworzenie skróconego łańcucha dostaw poprzez stworzenie miejsc zbytu oraz platformy sprzedażowej - sklepu internetowego a także możliwość
sezonowego uczestnictwa w regionalnych imprezach, festynach i targach, głównie w okresie letnim. Rezultat, jaki chcemy osiągnąć to stworzenie krótkiego łańcucha dostaw, który ułatwi konsumentom zakup szerokiej gamy zdrowych produktów, bezpośrednio od rolników oraz sprzedaż za pomocą sklepu internetowego. Kobiałka Świętokrzyska jest otwarta na różne grupy konsumenckie i dla każdej z grup staraliśmy się przygotować atrakcyjną formę zakupu zdrowych produktów żywnościowych. Grupy te analizowaliśmy pod względem następujących kryteriów: społeczne (pozycja społeczna, wykształcenie, aktywność zawodowa), demograficzne (wiek, pleć, miejsce zamieszkania), ekonomiczne (poziom dochodów). Jak można zauważyć polska wieś bogaci się, a bogacący się konsumenci zmieniają swoje nawyki żywieniowe, a co za tym idzie - zakupowe. Dlatego jesteśmy otwarci zarówno na klientów z miast jak rodzimych terenów wiejskich. Stale miejsca zbytu oraz platforma sprzedażowa - sklep internetowy zapewnić mają stabilność i regularność sprzedaży, natomiast mobilność grupy stworzy możliwości sezonowego uczestnictwa w regionalnych imprezach, festynach i targach, głównie w okresie letnim.