Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

10-01-2022 do 31-12-2022

325 000,00

środki EFRROW 206 797,50 zł, krajowe środki publiczne 118 202,50 zł

www.dostawcynatury.pl

Celem operacji realizowanej przez grupę Dostawcy Natury jest sprzedaż produktów rolnych odbiorcom ostatecznym poprzez organizację modeli sprzedaży bezpośredniej pod nazwą "Kolorowy Jarmark Pomorsko". Ten sposób sprzedaży doprowadzi jednocześnie do poszerzenia rynku zbytu i w efekcie zwiększenia dochodów rolników. Planowane jest wprowadzenie na rynek 10 produktów. Realizowany przez Grupę "Kolorowy Jarmark Pomorsko" jest dokładnie przemyślaną operacją wprowadzenia w życie krótkiego łańcucha dostaw. Nasze działania przyjmą dwa kierunki, co zapewni zróżnicowane kanały sprzedaży. Przede wszystkim stacjonarny jarmark produktów rolnych. Dodatkowo sprzedaż poprzez sklep internetowy towarzyszący stacjonarnym jarmarkom. Zakładamy odbiór osobisty i dowóz (zakupimy skuter i przyczepę). Najistotniejszym elementem naszego planu promocyjnego będzie miejsce, w którym zrealizujemy operację i jego klimat. Zabytkowa, tradycyjna wieś i jednocześnie dobrze przygotowane zaplecze stworzą klientom możliwość kupowania "z pierwszej ręki", a sprzedającym wygodne miejsce pracy. Naszym grupowym potencjałem jest połączenie doświadczeń indywidualnych: prowadzenie projektów, imprez (lider), wytwarzanie i sprzedaż produktów rolnych (wszyscy rolnicy), budowanie relacji z klientem (głównie winiarze i pszczelarz), utrzymanie wysokiej jakości produktów (certyfikat ekologiczny). Będziemy budować naszą markę i rozwijać sprzedaż wykorzystując efekt synergii.

Działania zaplanowane przez grupę "Dostawcy Natury" zapewnią korzyści zarówno kupującym jak i producentom. Rolnicy wchodzący w skład grupy operacyjnej zwiększą swoje dochody. Dodatkowo sprzedaż prowadzona przez grupę "Dostawcy Natury" zapewni szeroki wachlarz korzyści tworzącym ją beneficjentom. Zwiększy zasięg sprzedaży, podniesie poziom rozpoznawalności produktów, wpłynie na rozwój gospodarstw, przyniesie bezpośrednią informację zwrotną od klientów dotyczącą produktów i ich oczekiwań, pozwoli dopasować produkcję do zmieniających się oczekiwań rynku. Konsument zyska łatwy dostęp (także poprzez sklep internetowy i możliwość dowozu) do produktów rolnych wysokiej jakości, wytwarzanych i sprzedawanych lokalnie. Ograniczenie pośredników pozwoli klientom zakupić z pierwszej ręki dobre produkty rolne w dobrej cenie.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja