Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

31-12-2021 do 31-12-2022

325 000,00

ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100), co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji; z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł, (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy dwieście dwa 50/100), co stanowi 36,37 % przyznanej pomocy na realizację operacji.

www.korabjuice.pl

W ramach operacji przewidziano utworzenie ścisłego związku pomiędzy producentami rolnymi uprawiającymi owoce, liderem konsorcjum przetwarzającym owoce na soki oraz tworzenie bezpośrednich kontaktów z bezpośrednim konsumentem soków z pominięciem pośredników i innych sklepów. Obecnie producenci rolni sprzedają owoce różnym podmiotom z niewielką marżą. Planowana operacja pozwoli na osiągnięcie wysokich marż poprzez związek partnerów konsorcjum poprzez sprzedaż bezpośrednio do konsumentów końcowych produktów rolnych przetworzonych na soki - atrakcyjny dla konsumentów produkt. W ramach operacji konsorcjum prowadzić będzie sklep internetowy, w których prowadzona będzie sprzedaż bezpośrednio do konsumentów jak też prowadzona będzie intensywna promocja konsorcjum w Internecie w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży i promocji marki konsorcjum. Lider konsorcjum posiada ugruntowane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz posiada możliwości przetwarzania produktów producentów rolnych uczestniczących w konsorcjum. Producenci rolni nie posiadają doświadczenia w sprzedaży zdalnej do konsumentów. Szczegółowy podział zadań pomiędzy uczestników konsorcjum określa załącznik do umowy konsorcjum.

W ramach operacji przewidziano utworzenie ścisłego związku pomiędzy producentami rolnymi uprawiającymi owoce, liderem konsorcjum przetwarzającym owoce na soki oraz tworzenie bezpośrednich kontaktów z bezpośrednim konsumentem soków z pominięciem pośredników i innych sklepów. Obecnie producenci rolni sprzedają owoce różnym podmiotom z niewielką marżą. Planowana operacja pozwoli na osiągnięcie wysokich marż poprzez związek partnerów konsorcjum poprzez sprzedaż bezpośrednio do konsumentów końcowych produktów rolnych przetworzonych na soki - atrakcyjny dla konsumentów produkt. W ramach operacji konsorcjum prowadzić będzie sklep internetowy, w których prowadzona będzie sprzedaż bezpośrednio do konsumentów jak też prowadzona będzie intensywna promocja konsorcjum w Internecie w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży i promocji marki konsorcjum. Lider konsorcjum posiada ugruntowane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz posiada możliwości przetwarzania produktów producentów rolnych uczestniczących w konsorcjum. Producenci rolni nie posiadają doświadczenia w sprzedaży zdalnej do konsumentów. Szczegółowy podział zadań pomiędzy uczestników konsorcjum określa załącznik do umowy konsorcjum.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja