Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

16-12-2021 do 16-12-2026

339 136,77

Beneficjentowi zostaje przyznana pomoc, na podstawie złożonego wniosku o przyznanie pomocy oraz na warunkach określonych w ustawie, przepisach, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy oraz przepisach rozporządzenia, w wysokości 325 000 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy) 1) ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100) co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji, 2) z krajowych środ

www.miodo.com.pl

Miodo Miody Premium to kanał dystrybucji dla najwyższej jakości, certyfikowanych polskich miodów. GO tworzy 6 rolników-pszczelarzy. Miody będą pochodziły z naszych pasiek oraz od pszczelarzy, których zaprosimy do współpracy. Celem GO jest stworzenie łańcucha bezpośrednich dostaw, selekcjonowanych przez nas miodów, posiadających certfikaty pozyskania i badania właściwości fizykochemicznych, bezpośrednio od pszczelarza do konsumenta, niezależnie od dzielącej ich odległości. Dla realizacji projektu zakładane jest zbudowanie pawilonu laboratorium pasiecznego rozlewni miodu wraz z wyposażeniem oraz zaplecza magazynowo-spedycyjnego, stanowiącego bazę dystrybucyjną GO, zakup auta dostawczego, pozwalającego na transport miodów własnych i pozyskiwanych z pasiek do rozlewni miodu GO, a także zbudowanie sklepu internetowego stanowiącego podstawę docierania do klientów. Oczekiwanym efektem jest budowa bazy klientów świadomych produktu jakim są miody o potwierdzonej, wysokiej jakości i miejscu wytworzenia.

Projekt w pierwszym etapie, umożliwi pszczelarzom skupionym w GO zbudowanie infrastruktury sprzętowo-logistycznej pozwalającej na uruchomienie rozlewni miodu spełniającej wymagania sanitarno-weterynaryjne. Jest to podstawą fizyczną do rozszerzenia skali działalności poza sprzedaż obnośną w bliskim otoczeniu i nadanie działalności wiarygodności poprzez rozszerzenie nadzoru produktów przez nadzory sanitarne oraz certfikowane labortoria produktowe. Planowane w projekcie wyposażenie pozwoli GO na zbudowanie, w drugim etapie projektu, internetowego kanału dystrybucji opartego na sklepie i mediach społecznościowych. Jego zadaniem będzie nie tylko sprzedaż, ale także promocja właściwości różnych cech miodów gatunkowych oraz korzyści, jakie daje konsumentowi sięganie właśnie po takie produkty, pomimo ich wyższej ceny. W tym zakresie stawiamy sobie za cel dotrzeć do świadomych konsumentów, gotowych zaakceptować wyższą cenę, aby uzyskać produkty niedostępne w powszechnej dystrybucji, z poświadczeniem jego pochodzenia. Zdobycie stabilnej grupy klientów pozwoli GO na finansowanie rozszerzenia skali działalności o współpracę z innymi pszczelarzami, którzy podobnie jak my, są zainteresowani produkcją miodu o wysokich walorach i parametrach jakości, a niekoniecznie posiadają zdolność dotarcia do klientów, którzy takie miody właściwie docenią.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja