Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

15-12-2021 do 15-12-2022

327 671,20

EFFROW, KRAJOWE ŚRODKI PUBLICZNE, ŚRODKI WŁASNE

https://www.projekt-piwniczkapodlaska.pl/

Celem operacji realizowanej przez grupę operacyjną jest utworzenie krótkiego łańcucha dostaw, poprzez zastosowanie innowacyjnych modeli sprzedaży i marketingu opartych zarówno o działania tradycyjne, jak i nowoczesne (e-commerce), co przełoży się na poszerzenie grupy odbiorców i wyeliminowanie pośredników. Celem jest także poszerzenie oferty produktów lokalnych poprzez wprowadzenie nowych produktów na rynek, które będą wspólnie promowane i dystrybuowane. Współpraca w wyżej wymienionym zakresie pozwoli na zmniejszenie kosztów promocji oraz dystrybucji poszczególnych członków grupy, co znacząco wpłynie na wzrost ich konkurencyjności na rynku oraz wzrost sprzedaży.

Główną korzyścią dla klientów będzie możliwość zamawiania wysokiej jakości lokalnych produktów z Podlasia w jednym miejscu oraz możliwość odbioru w jednym z trzech miejsc dystrybucji lub dostawa do domu. Dla członków grupy operacyjnej - producentów lokalnych główną korzyścią będzie wspólna promocja, sprzedaż oraz dystrybucja ich produktów, co przełoży się na ograniczenie kosztów, wzrost dostępności i rozpoznawalności ich produktów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja