Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

31-12-2021 do 31-12-2022

325 000,00

ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł (słownie złotych: dwieście sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 50/100), co stanowi 63,63 % przyznanej pomocy na realizację operacji; z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł, (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy dwieście dwa 50/100), co stanowi 36,37 % przyznanej pomocy na realizację operacji

www.podlaskazagroda.pl

Żywność z regionów Puszczy Białowieskiej będzie dostarczana w postaci paczek do konsumentów końcowych w województwie podlaskim oraz głównie do województwa mazowieckiego - Warszawy i okolic. Wysyłana będzie w paczkach pod próg domu. Żywność będzie przechowywana i pakowana oraz dostarczana konsumentowi końcowemu. Rolnicy członkowie konsorcjum posiadają doświadczenie w produkcji rolnej – hodowli drobiu, zaś nie posiadają w sprzedaży bezpośredniej do konsumenta końcowego. Zadania przypisane konsorcjantom znajdują się w załączniku nr 1. Wszyscy konsorcjanci mają przypisane zadania. Oprócz tego każdy z konsorcjantów jest producentem rolnym, co sprawi, że każdy będzie dostarczał do Lidera Konsorcjum produkty, która będzie prowadziła wspólną sprzedaż. Będzie także organizowała grupę Operacyjną Podlaska Zagroda.

Konsumenci końcowi będą w wyniku działań Grupy Operacyjnej będą otrzymywali żywność pochodzenia zwierzęcego - jaja i drób - tuszki kaczek, kurczaków w wysokiej jakości i świeżość oraz po lepszej cenie.

W ramach Konsorcjum zakupiono samochód ciężarowy – izoterma, dzięki któremu będzie można transportować w sposób bezpieczny produkty pochodzenia zwierzęcego w obrębie regionu jak i poza obszar województwa. Maszyna pakująca pozwoli na zachowanie trwałości produktów mięsnych. Strona internetowa wraz z aplikacją internetową ułatwi klientom kupno produktów, oraz poprawi logistykę. W ramach promocji w mediach społecznościowych Grupa dotrze do szerokiego audytorium – od młodych (tik-tok) po starszych (facebook, i inne portale społecznościowe). Całość zakupów zrealizowanych w ramach umowy przysłuży się do zwiększenia zapotrzebowania na produkty z regionu. Strona internetowa, na której będą informacje o bieżącej działalności przysłuży się promocji żywotności z regionu Podlaskiego.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja