Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

04-11-2021 do 03-11-2022

328 687,61

Ze środków EFRROW, w wysokości 206 797,50 zł, z krajowych środków publicznych, w wysokości 118 202,50 zł

www.lubuskiewinaregionalne.pl

Celem operacji realizowanie przez grupę operacyjną jest skrócenie łańcucha dostaw, poprzez wyeliminowanie pośredników w efekcie poszerzenie rynku zbytu i w efekcie zwiększenie konkurencyjności na rynku. Jednym z celów będzie również opracowanie trzech modeli sprzedaży bezpośredniej polegających na: sprzedaż przyzagrodowa, dostawy bezpośrednie do klienta oraz sprzedaż internetowa. Wyżej wymienione modele sprzedaży spowodują skrócenie czasu realizacji dostaw, podniesienie jakości oferowanych produktów, większe możliwości przechowalnicze, oraz zwiększenie jakości obsługi konsumenta.

Docelowo grupa planuje: 1. Wyeliminowanie pośredników i rozpoczęcie sprzedaży bezpośrednio konsumentowi. 2. Sprawną i szybką realizację zamówień. 3. Podniesienie jakości oferowanych produktów. 4. Zwiększenie konkurencyjności podmiotów należących do członków grupy na rynku. Na dzień dzisiejszy grupa nie posiada możliwości sprzedaży bezpośredniej w zakładanej formie. Grupa realizować będzie operację poprzez: 1. uruchomienie nowych punktów dystrybucji bezpośredniej. 2. stworzenie serwisu internetowego i aplikacji mobilnej do obsługi klientów, co zwiększy obszar działalności grupy operacyjnej. 3. Zakup środków transportu zapewni szybszą i bezpośrednią realizację dostaw. 4. Modernizacja produkcji oraz pomieszczeń magazynowych zwiększy jakość produkowanych win oraz umożliwi dłuższe przechowywanie produktów takich jak wino, owoce winogron oraz sadzonki winorośli. Dłuższe magazynowanie produktów w optymalnych warunkach, pozwoli członkom konsorcjum wydłużenie czasu sprzedaży oferowanych produktów bezpośrednio do konsumentów zamiast szybkiej ich sprzedaży w niższych cenach poprzez pośredników np. hurtownie.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja