W wyniku realizacji operacji grupa operacyjna pn. ,,Kraina Krajny'' powstaną zróżnicowane kanały komunikacji z konsumentem oraz formy sprzedaży, które umożliwią sprzedaż bezpośrednią od producentów rolnych wchodzących w skład grupy do konsumentów finalnych. W celu realizacji tego celu powstanie strona internetowa, promująca działalność grupy operacyjnej, pozwalająca również na stworzenie całkowicie nowego kanału sprzedaży poprzez sklep internetowy. W ramach działań zaplanowano również zakup samochodu dostawczego, maszyny sortującej do czereśni, telefonu, komputera z oprogramowaniem oraz sortownika do ziemniaków. W celu opracowania i wykreowania wspólnej marki zaplanowano zlecenie firmie zewnętrznej, wykonanie brandingu, w ramach którego powstaną różnego rodzaju narzędzia kreujące wspólną markę. Oczekiwanym rezultatem tych działań ma być podniesienie konkurencyjności oferty rolników wchodzących w skład grupy a tym samym zwiększenie zasięgu rynkowego ich produktów oraz znaczne podwyższenie wolumenu produkcji i sprzedaży we wszystkich gospodarstwach.