Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

22-10-2021 do 30-12-2022

325 000,00

środki EFRROW 63,63% przyznanej pomocy, krajowe środki publiczne 36,37% przyznanej pomocy

www.miodymorawskich.pl

Skrócenie łańcuchów dostaw od rolnika do konsumenta oraz zapewnienie stabilnej produkcji i dostaw, realizowane przez wspólne inwestycje, produkcję, logistykę, działania marketingowe oraz współpracę przy sprzedaży produktów w ramach grupy operacyjnej.

W okresie docelowym konsorcjum planuje zaopatrywać 500 konsumentów oraz rozszerzyć swój asortyment o miód z maliną, ocet jabłkowy oraz ziemniaki. Miód z maliną oraz ocet jabłkowy stanowią produkty innowacyjne w ramach działalności członków grupy operacyjnej. W ramach działania, grupa wykorzystując doświadczenie lidera oraz środki z dofinansowania, zamierza umożliwić dotarcie ze swoimi produktami do szerszego grona konsumentów pozostałym członkom grupy. Przy wykorzystaniu środków pochodzących z PROW zostanie przeprowadzone dosprzętowienie oraz zakup niezbędnych środków produkcji. Zostanie również stworzony sklep internetowy oraz wspólna marka grupy operacyjnej. Działania te umożliwią zwiększenie skali produkcji oraz wprowadzenie nowych, innowacyjnych produktów, poszukiwanych obecnie na rynku przez konsumentów. Dzięki dofinansowaniu zostaną poczynione inwestycje związane ze sprzedażą przez Internet oraz inwestycje w marketing grupy operacyjnej. Pozwoli to członkom konsorcjum rozpocząć dystrybucję produktów przez niewykorzystywane dotąd kanały dystrybucji, takie jak sprzedaż przez Internet czy sprzedaż na jarmarkach i kiermaszach, także poza granicami województwa małopolskiego.

W okresie docelowym konsorcjum planuje rozszerzyć swój asortyment o miód z maliną, ocet jabłkowy oraz ziemniaki. Miód z maliną oraz ocet jabłkowy stanowią produkty innowacyjne w ramach działalności członków grupy operacyjnej. W ramach działania, grupa wykorzystując doświadczenie lidera oraz środki z dofinansowania, zamierza umożliwić dotarcie ze swoimi produktami do szerszego grona konsumentów pozostałym członkom grupy. Przy wykorzystaniu środków pochodzących z PROW zostanie przeprowadzone dosprzętowienie oraz zakup niezbędnych środków produkcji. Zostanie również stworzony sklep internetowy oraz wspólna marka grupy operacyjnej. Działania te umożliwią zwiększenie skali produkcji oraz wprowadzenie nowych, innowacyjnych produktów, poszukiwanych obecnie na rynku przez konsumentów. Dzięki dofinansowaniu zostaną poczynione inwestycje związane ze sprzedażą przez Internet oraz inwestycje w marketing grupy operacyjnej. Pozwoli to członkom konsorcjum rozpocząć dystrybucję produktów przez niewykorzystywane dotąd kanały dystrybucji, takie jak sprzedaż przez I Internet czy sprzedaż na jarmarkach i kiermaszach, także poza granicami województwa małopolskiego.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja


logo unia

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”

Projekt opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi