Pdgląd projektu EPI

Szczegóły projektu

28-10-2021 do 28-10-2022

365 212,10

1) Ze środków EFRROW w wysokości 206 797,50 zł 2) Z krajowych środków publicznych w wysokości 118 202,50 zł 3) Z własnych środków w wysokości 40 212,10 zł.

www.porfamilia.pl

Celem operacji jest stworzenie krótkiego łańcucha dostaw i sprzedaż w Internecie produktów rolnych oferowanych przez członków grupy operacyjnej Por Familia. W skład grupy wchodzą rolnicy, producenci wysokiej jakości żywności oraz lider, który zorganizuje całą sprzedaż przez Internet. Taki podział ról gwarantuje najwyższą efektywność ekonomiczną przedsięwzięcia. Rolnicy uzyskają lepszą cenę za oferowane produkty a klienci dostęp do świeżej, wysokiej jakości żywności. Środki z projektu zostaną przeznaczone na wdrożenie operacji mających na celu utworzenie platformy sprzedażowej, oraz podniesienie jakości oferowanych produktów u rolników, u których wcześniejsza analiza wykazała taką konieczność. Lider kompleksowo zajmie się sprzedażą produktów poczynając od ich transportu od producenta, zebranie zamówień, konfekcjonowanie i dostarczenie zamówienia do klienta. Dodatkowo, w ramach wsparcia sprzedaży będzie prowadził akcje marketingowe uświadamiające klientów skąd pochodzi sprzedawana żywność oraz jak jest produkowana. Oczekiwane rezultaty to wzrost dochodowości rolników, którzy swój produkt będą oferować niemalże bezpośrednio do klientów. Omijając długi łańcuch pośredników będą w stanie uzyskać wyższą cenę produktów. Zadaniem producenta jest utrzymanie wysokiej jakości oferty oraz ciągłości dostaw. Urozmaicona oferta sklepu, który w jednym miejscu oferuje tak szeroki zakres produktowy gwarantuje satysfakcję klientów i zaspokaja potrzebę konsumpcji wysokiej jakości, smacznej żywności produkowanej lokalnie.

Główną korzyścią z zastosowania rezultatów operacji będzie zwiększenie opłacalności działalności rolniczej prowadzonej przez rolników – członków grupy operacyjnej. W skład grupy wchodzi ośmiu rolników, z których każdy zajmuje się wytwarzaniem innego rodzaju produktów rolnych. Działając wspólnie z organizatorem sprzedaży zwiększają swoje możliwości handlowe tworząc niepowtarzalną ofertę i dostęp do żywności wiadomego pochodzenia, wyprodukowanej przez niewielkich producentów, którzy przykładają ogromną rolę do tradycji i jakości. Przedstawienie wspólnej, szerokiej oferty zwiększa atrakcyjność sklepu internetowego, która bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży produktów i poprawę konkurencyjności członków grupy. Adresatami rezultatów są również klienci sklepu, którzy poszukują oferty zdrowej, wysokiej jakości żywności dostępnej w wygodnej i bezpiecznej formie sklepu internetowego. Wyjątkowa oferta daje realne szanse by konsument mógł kupić zestaw ciekawych produktów jak również mieć poczucie działania w wyższej sprawie.

Łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja