Celem operacji jest stworzenie krótkiego łańcucha dostaw i sprzedaż w Internecie produktów rolnych oferowanych przez członków grupy operacyjnej Por Familia. W skład grupy wchodzą rolnicy, producenci wysokiej jakości żywności oraz lider, który zorganizuje całą sprzedaż przez Internet. Taki podział ról gwarantuje najwyższą efektywność ekonomiczną przedsięwzięcia. Rolnicy uzyskają lepszą cenę za oferowane produkty a klienci dostęp do świeżej, wysokiej jakości żywności.
Środki z projektu zostaną przeznaczone na wdrożenie operacji mających na celu utworzenie platformy sprzedażowej, oraz podniesienie jakości oferowanych produktów u rolników, u których wcześniejsza analiza wykazała taką konieczność. Lider kompleksowo zajmie się sprzedażą produktów poczynając od ich transportu od producenta, zebranie zamówień, konfekcjonowanie i dostarczenie zamówienia do klienta. Dodatkowo, w ramach wsparcia sprzedaży będzie prowadził akcje marketingowe uświadamiające klientów skąd pochodzi sprzedawana żywność oraz jak jest produkowana. Oczekiwane rezultaty to wzrost dochodowości rolników, którzy swój produkt będą oferować niemalże bezpośrednio do klientów. Omijając długi łańcuch pośredników będą w stanie uzyskać wyższą cenę produktów. Zadaniem producenta jest utrzymanie wysokiej jakości oferty oraz ciągłości dostaw. Urozmaicona oferta sklepu, który w jednym miejscu oferuje tak szeroki zakres produktowy gwarantuje satysfakcję klientów i zaspokaja potrzebę konsumpcji wysokiej jakości, smacznej żywności produkowanej lokalnie.