Celem operacji jest zwiększenie dochodowości rolników wchodzących w skład grupy operacyjnej, poprzez odpowiednie przygotowanie do prowadzenia sprzedaży produktów wytworzonych w gospodarstwach bezpośrednio do odbiorców końcowych oraz opracowanie i uruchomienie dopasowanych kanałów dystrybucji, w tym również cyfrowych. Grupa chce oprzeć swoją informację sprzedażową o lokalność, jakość oraz działania w kierunku zrównoważenia środowiskowego, a także pokazanie składów wszystkich produktów oraz metod i technik ich wytworzenia. Grupa planuje sprzedaż produktów do odbiorców na terenie województwa mazowieckiego, poprzez przesyłki kurierskie dedykowane dla produktów żywnościowych, ale także dostawy do lokalnych odbiorców w województwie mazowieckim oraz województwach ościennych przy wykorzystaniu własnego środka transportu. Część asortymentu będzie dostępna tylko sezonowo, z uwagi na np. okres zbioru owoców, ale jednocześnie grupa oferuje bardzo zróżnicowany asortyment, która pozwoli odbiorcom na dobranie wielu ciekawych pakietów produktów. Grupa planuje rozpoczęcie sprzedaży produktów, w 3 miesiącu realizacji operacji.