Stanem docelowym ma być cykliczne zwiększanie sprzedaży produktów rolnych bezpośrednio do odbiorców ostatecznych, ze wzrostem +8% rok do roku. W zakresie ilości odbiorców, członkowie grupy obecnie dostarczają swoje produkty do 8 konsumentów, a po realizacji operacji planują sprzedaż do 80 w ciągu każdego miesiąca. Ponadto planują zwiększyć dostępny asortyment produktów z obecnie 11 do 16 po zakończeniu realizacji operacji. Grupa planuje w pierwszej kolejności zakupić niezbędny sprzęt do produkcji i przetwórstwa produktów przeznaczonych do sprzedaży konsumentów. Ponadto grupa planuje przygotować spójną komunikację zewnętrzną opartą przede wszystkim o wspólne logo, które będzie wykorzystane zarówno na stronie internetowej (sklepie), w aplikacji na urządzenia mobilne, a także na opakowaniach oraz na etykietach. Grupa chce oprzeć swoją informację sprzedażową o lokalność, jakość oraz działania w kierunku zrównoważenia środowiskowego, a także pokazanie składów wszystkich produktów oraz metod i technik ich wytworzenia. Grupa planuje sprzedaż produktów do odbiorców w całej Polsce, poprzez przesyłki kurierskie dedykowane dla produktów żywnościowych, ale także dostawy do lokalnych odbiorców w województwie mazowieckim oraz województwach ościennych przy wykorzystaniu własnego środka transportu. Część asortymentu będzie dostępna tylko sezonowo, z uwagi na np. okres zbioru owoców, ale jednocześnie grupa oferuje bardzo zróżnicowany asortyment, która pozwoli odbiorcom na dobranie wielu ciekawych pakietów produktów.