W skład konsorcjum wchodzą producenci produktów spożywczych miodu, sera ,twarogu, jogurtów, którzy już produkują te artykuły i próbują wprowadzać je na rynek. Celem operacji będzie utworzenie konsorcjum sprzedażowego, wypracowanie jednej marki produktów pod wspólnym logo rozpoznawalnym na lokalnym rynku i nie tylko, zdobywanie stałych odbiorców w celu dalszego rozwijania produkcji i zwiększania sprzedaży w ramach rolniczego handlu detalicznego. Umożliwienie sprzedaży (dostawy) prosto z gospodarstwa. Zdobywanie dzięki wspólnej stronie internetowej i aplikacji kolejnych odbiorców również spoza Województwa Podlaskiego. Aplikacja na urządzenia mobilne oraz strona internetowa będą informowały klientów o produktach, ich dostępności, promocjach i aktualnych miejscach sprzedaży. W ramach operacji zostanie zakupiony sprzęt do produkcji twarogów, jogurtów, miodu sera oraz środki transportu wewnątrz gospodarstw pomiędzy członkami grupy, oraz na zewnątrz. Wszystkie działania mają ostatecznie doprowadzić do zwiększenia dochodów członków konsorcjum.