Rolnicy - Dzięki nowym technologiom uprawy odmiany odpornej na zarazę ziemniaczaną (ekologicznej, konwencjonalnej, na sadzeniaki, na cele jadalne) możliwa będzie poprawa efektywności produkcji, poszerzenie rynków zbytu oraz uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Hodowcy/właściciele przechowalni - Nowe, przyjazne dla środowiska technologie przechowywania, ograniczające występowanie chorób i zwiększające trwałość przechowywanych sadzeniaków umożliwią ograniczenie strat i zużycie pestycydów w przechowalnictwie.
Wszystkie podmioty w łańcuchu dostaw - Zastosowanie kompleksowej strategii marketingowej angażującej rolników, przedsiębiorców, instytucje doradcze i naukowe, w celu promocji prośrodowiskowych rozwiązań w uprawie i przechowalnictwie ziemniaka umożliwi zwiększenie rozpoznawalności, wiarygodności i konkurencyjności na rynku.
Konsumenci - Wdrożenie prośrodowiskowych technologii uprawy i przechowywania oraz zintegrowanej strategii marketingowej, uwzględniającej analizę potrzeb i preferencji konsumentów, zwiększy dostęp do surowców spożywczych o pożądanych parametrach jakościowych oraz ułatwi identyfikację ich pochodzenia.